Superfoods musli bio musli owsianka zdrowe śniadanie musli

Superfoods

Produkty, które warto włączyć do swojej diety!

 

Co to jest superfoods?

Dzięki superfoods Twoja dieta nabierze kolorów i smaków, ale nie tylko. Włączenie super żywności do codziennego jadłospisu to jak zaproszenie supermana na swój talerz. Co to jest superfoods? Superfoods to produkty o niezwykle wysokiej wartości odżywczej. To bogactwo składników mineralnych, witamin, białka, antyoksydantów, nienasyconych kwasów tłuszczowych i innych cennych wartości odżywczych. Włącz je do swojej codziennej diety. Superfoods są bowiem jak niewidzialna kamizelka ochronna, która wspomaga organizm w walce z  nowotworami oraz wzmocnia odporność, koi nerwy i dodaje skrzydeł!

 

Lista superfoods dla poszukiwaczy odżywczych skarbów

Produktów określanych mianem superfood jest wiele, a my przedstawiamy Wam listę tych, które można dodać do swojej unikalnej mieszanki  aby przygotować pełnowartościowe i zdrowe śniadanie z Musli4u.
Lista superfoods to nie tylko egzotyczne i trudno dostępne produkty spoza Polski! Wiele z nich odnajdziemy bez trudu w sklepach ze zdrową żywnością.  

Jagody goji – to najzdrowsze owoce na świecie. Bogate w białko owoce regulują pracę serca, poziom cholesterolu, cukru i obniżają ciśnienie. Badania wykazały, że jagody goji hamują postęp niektórych nowotworów. Uwaga - Jagody goji zawierają najwięcej beta-karotenu ze wszystkich warzyw!

Żurawina – działa grzybobójczo, a dzięki przeciwutleniaczom i wit. C rozprawia się z infekcjami dróg moczowych.

Quinoa  –  czyli komosa ryżowa, ma właściwości antyoksydacyjne i antynowotworowe. Jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, nienasyconych kwasów tłuszczowych, a także wielu witamin i składników mineralnych - idealna dla ludzi aktywnych!

Siemię lniane, pestki dyni i słonecznika – bogate w błonnik siemię lniane tworzy osłonę w żołądku i wspomaga procesy trawienne. Nie tylko pobudza przemianę materii i chroni żołądek, ale także redukuje ryzyko zachorowania na raka piersi. Pestki dyni dostarczają znacznych ilości żelaza oraz cynku, który wspiera płodność i działanie układu odpornościowego. Ziarno słonecznika zawiera sporo białka a także  witaminy E, która ma właściwości antynowotworowe i odmładzające.

Szałwia hiszpańska (nasiona chia) - Jedno z najbogatszych źródeł kwasów omega, posiada też cenny błonnik i wiele minerałów, w tym wapń, magnez i fosfor. Co więcej, nasiona chia są bezglutenowe. Idealne dla biegaczy, ponieważ wchłaniają wodę i spowalniają rozkład węglowodanów. Dodawaj max.3 łyżeczki nasion chia do swoich musli!

Surowe ziarna kakaowca - Skarb Ameryki Środkowej i Południowej. Kakao jest najbogatszym źródłem magnezu ze wszystkich znanych nam produktów. Dodatkowo jest doskonałych źródłem minerałów i antyoksydantów - zawiera ich więcej niż zielona herbata. Surowe ziarna kakaowca nie poddane obróbce cieplnej nie tracą swoich właściwości odżywczych. W sklepie Musli4u znajdziesz je w wersji pokruszonej.

Karob - Jest doskonałą alternatywą dla uczulonych na kakao. Wyrabiany ze strąków drzewa karobowego karob jest lekko słodki, bezkofeinowy i prawie beztłuszczowy. Pomaga w problemach żołądkowych, wspomoaga leczenie osteoporozy (dzięki dużej zawartości fosforu i wapnia) oraz wykorzystywany jest w leczeniu górnych dróg oddechowych i przy niedokrwistości.

Nasiona konopi (siemię konopne) - Posiadają sporą dawkę kwasów tłuszczowych, w tym Omega 3 i 6, sporo białka, witamny E, magnezu, potasu i fosforu.

Jagody Inkaskie (miechunka) - Owoc egzotycznej miechunki reguluje przemianę materii, odtruwa organizm, działa przeciwzapalnie i regenerująco, w tym na włosy i skórę.

Amarantus - Bezglutenowe zboże amarantusa jest bogate w żelazo i magnez. W sklepie Musli4u znaleźć można płatki amarantusowe i amarantus ekspandowany.

Kasza jaglana -  Jest jedną z niewielu kasz zasadotwórczych. Ma dużo łatwo przyswajalnego białka. Wyróżnia się wśród kasz najwyższą zawartością witamin z grupy B: B1, (tiaminy), B2 (ryboflawiny) i B6 (pirydoksyny) oraz żelaza i miedzi. Jest lekkostrawna, nie uczula i nie zawiera glutenu. Ma właściwości antywirusowe oraz zmniejsza stany zapalne błon śluzowych - bardzo polecana w stanach przeziębień przebiegających z katarem.

A Ty? Jaki produkt zaliczany do superfoods lubisz najbardziej w swoim musli? 

 

Bądź super i sięgaj po zdrowe superfoods!

Pamiętajcie o tym, aby kupować produkty wysokiej jakości, pozyskiwane z czystych terenów. Superfood należy odpowiednio przygotowywać, aby nie traciły swoich wartości. Żeby cieszyć się jak najdłużej wartościami odżywczymi, należy przechowywać super żywność w suchych i zabezpieczonych miejscach. Tylko takie będą mogły oddać Wam to, co w nich najlepsze! Jedzmy produkty bez konserwantów, w pełni wartościowe i zdrowe.

Zdrowe śniadanie
Odkryj z nami sekrety dobrego smaku
popularne
najlepsze
najnowsze
archiwum